Licitaţii

1) FUNDAŢIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ŞI MIJLOCII GALAŢI, cu sediul în Galaţi, strada Mihai Bravu nr. 46, cod poştal 800208, Galaţi, organizează procedura de cercetare a pieţei – studiu al pieţei pentru achiziţionarea de Servicii de Inchiriere a unui mijloc de transport pentru deplasări interne şi externe (Cod CPV – 60170000-0 Închiriere de vehicule de transport de persoane cu şofer)

Valoarea estimată a contractului: 5.400 euro/contract (TVA inclus).
Durata contractului: 11.07.2012 – 24.05.2014
Denumirea contractului de achiziţie: Contract de închiriere a unui mijloc de transport pentru deplasări interne şi externe in cadrul proiectului Internet – Internationalizare si Netwoking pentru IMM-uri si Structuri de Sprijin In Afaceri in Zona Transfrontaliera desfasurat prin Programul Operaţional Comun Romania – Ucraina – Republica Moldova 2007-2013 finantat prin ENPI.
Obiectul contractului: Servicii de închiriere a unui mijloc de transport pentru deplasări interne şi externe.
Scurta descriere a obiectului contractului:

  • punerea la dispozitie a mijloacelor de transport necesare desfasurarii activitatilor in cadrul proiectului in baza comenzilor lunare;
  • disponibilitatea de a parcurge minimum 250 km/lună şi maximum 1.500 km/lună;
  • capacitatea de a transporta persoane la seminarii, expozitii si conferinte;
  • capacitate de a transporta materiale elaborate în cadrul proiectului;
  • să aibă incheiată poliţa de asigurare pentru transport intern si extern

Procedura selectă : achiziţie directă (single tender)
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: Preţul cel mai scăzut.
Termen limită de depunere a ofertelor (data si ora): 03.07.2012 ora 9.00
Deschiderea ofertelor: 05.07.2012
Data publicarii anuntului: 22.06.2012
Adresa unde se primesc ofertele: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii Galaţi, strada Mihai Bravu, nr. 46, cod 800208, Galaţi, România.
Modul de prezentare a ofertei: tehnic şi financiar
Propunerea tehnică va cuprinde informaţii specifice care să permită identificarea cerinţelor minime descrise.
Propunerea financiară va cuprinde preţul în EURO, TVA inclus.
Preţul este ferm şi NU se modifică pe toată perioada de implementare a proiectului/contractului.
Informaţii suplimentare: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private mici şi Mijlocii din Galaţi, Strada Mihai Bravu nr. 46, Cod postal: 800208, Tel.: 0236-460545, Fax: 0236-460650, website: http://www.cciagl.ro/fpipmm/noutati.html, persoana de contact: Loretta – Daniela Eni – Coordonator Senior  e-mail: [email protected]

2) FUNDAŢIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ŞI MIJLOCII GALAŢI, cu sediul în Galaţi, strada Mihai Bravu nr. 46, cod poştal 800208, Galaţi, organizează procedura de cercetare a pieţei – studiu al pieţei pentru achiziţionarea de accesorii de birou si consumabile (Cod CPV – Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică – 30197642-8; Folie protectie documente  – 30199500-5; Toner pentru imprimantele laser/faxuri – BROTHER – MFC 7420 USB – 30125110-5; Dosare din plastic cu şină şi perforaţii; realizate din polipropilenă; format A4; prevăzute cu şină metalică interioară pentru îndosarierea documentelor,  etichetă cotor; perforaţiile exterioare permit arhivarea acestora – 2285200-7; Stick-uri de memorie, 8 GB – 30233180-6)

Valoarea estimată a contractului: 1.270 euro/contract (fara TVA).
Durata contractului: 15.11.2012 – 24.05.2014
Denumirea contractului de achiziţie: Contract pentru achiziţionarea de accesorii de birou si consumabile in cadrul proiectului Internet – Internationalizare si Netwoking pentru IMM-uri si Structuri de Sprijin In Afaceri in Zona Transfrontaliera desfasurat prin Programul Operaţional Comun Romania – Ucraina – Republica Moldova 2007-2013 finantat prin ENPI.
Obiectul contractului: Achiziţionarea de accesorii de birou si consumabile ;
Scurta descriere a obiectului contractului:

  • Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică, 320 buc – Cod CPV 30197642-8;
  • Folie protectie documente, 10 set  – Cod CPV 30199500-5;
  • Toner pentru imprimantele laser/faxuri – BROTHER – MFC 7420 USB, 8 buc – Cod CPV 30125110-5;
  • Dosare din plastic cu şină şi perforaţii; realizate din polipropilenă; format A4; prevăzute cu şină metalică interioară pentru îndosarierea documentelor,  etichetă cotor; perforaţiile exterioare permit arhivarea acestora, 600 buc – Cod CPV 2285200-7;
  • Stick-uri de memorie, 8 GB  , 10 buc – Cod CPV 30233180-6.

Procedura selectă : achiziţie directă (single tender)
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: Preţul cel mai scăzut.
Termen limită de depunere a ofertelor (data si ora): 15.octombrie.2012, orele 09
Deschiderea ofertelor: 18 octombrie 2012
Data publicarii anuntului: 08 octombrie 2012
Adresa unde se primesc ofertele: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii Galaţi, strada Mihai Bravu, nr. 46, cod 800208, Galaţi, România.
Modul de prezentare a ofertei: tehnic şi financiar
Propunerea tehnică va cuprinde informaţii specifice care să permită identificarea cerinţelor minime descrise.
Propunerea financiară va cuprinde preţul în EURO, fara TVA.
Preţul este ferm şi NU se modifică pe toată perioada de implementare a proiectului/contractului.
Informaţii suplimentare: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private mici şi Mijlocii din Galaţi, Strada Mihai Bravu nr. 46, Cod postal: 800208, Tel.: 0236-460545, Fax: 0236-460650, website: http://www.cciagl.ro/fpipmm/noutati.html, persoana de contact: Daniela – Loretta Eni – Coordonator Senior e-mail: [email protected]

3) FUNDAŢIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ŞI MIJLOCII GALAŢI, cu sediul în Galaţi, strada Mihai Bravu nr. 46, cod poştal 800208, Galaţi, organizează procedura de cercetare a pieţei – studiu al pieţei pentru achiziţionarea de Echipamente IT pe loturi (Lot 1:Cod CPV: 30213300-8 CALCULATOR DESKTOP 1 buc; Cod CPV: 30213100-6 NOTEBOOK 1 buc; Lot 2: Cod CPV: 30121 – Echipament de fotocopiere si termocopiatoare – MULTIFUNCTIONAL 1 buc; Lot 3: 3G modem)

Valoarea estimată a contractului: 2.810 euro / contract (TVA inclus)
Durata contractului: 19 noiembrie 2012 – 24 mai 2014
Denumirea contractului de achiziţie: Contract de achiziţionarea Echipamente IT pe loturi in cadrul proiectului Internet – Internationalizare si Netwoking pentru IMM-uri si Structuri de Sprijin In Afaceri in Zona Transfrontaliera desfasurat prin Programul Operaţional Comun Romania – Ucraina – Republica Moldova 2007-2013 finantat prin ENPI.

Obiectul contractului: Achiziţionarea de echipamente IT pe loturi;
Scurta descriere a obiectului contractului:
Specificatii calculator:

  1. Procesor: frecventa minim 2.80 GHz, 3 MB cache, 2 nuclee,
  2. Interfata grafica Integrata
  3. Memorie RAM: minim  2GB DDR3 1600MHz,
  4. Hard Disk Drive: minim 250GB 7200rpm,
  5. Unitate DVD SuperMulti Drive,
  6. Interfata retea gigabit (10/100/1000),
  7. Porturi: minim 3xUSB3.0, 3xUSB2.0, 2xPS/2, 1xVGA, 1xDisplayPort, 1xserial, 1xaudio in, 1xaudio out,  1xRJ-45, 1xheadphone, 1xmic, Media Card Reader 22-1,
  8. Interfata audio High Definition
  9. Sursa de alimentare:  90% efficient Power Supply,
  10. Keyboard EURO,
  11. Mouse optic cu 2 buttoane si Scroll,
  12. Licenta sistem de operare Windows 7 Professional 32/64bits,
  13. Licenta pentru aplicatii Office cu suport pentru baze de date Acces
  14. Monitor 20″ LED Backlit LCD  cu rezolutie minim 1600 x 900,  250 cd/m2, unghi de vizibilitate 170°x160°, 1 VGA; 1 DVI-D, Tilt: -5 to +25°, Anti-glare

Specificatii laptop:

  1. Display cu diagonala de 15.6″ LED-backlit, Anti-Glare,  rezolutie minim 1366 x768 (HD),
  2. Procesor: frecventa minim 2.4 GHz, 3 MB cache,
  3. Interfata grafica integrata,
  4. Memorie RAM: minim  4 GB 1333 MHz DDR3 dual-channel cu posibilitati de extensie la 8GB,
  5. Hard Disk Drive: minim 500GB @ 5400rpm,
  6. Unitate optica DVD+/-RW SuperMulti DL,
  7. Boxe stereo integrate,
  8. Microfon integrat de tip dual array,
  9. Camera WEB integrata: minim 720p (HD),
  10. Interfata de retea 10/100/1000,
  11. Interfata Wireless  802.11b/g/n,
  12. Bluetooth 4.0+ HS,
  13. Porturi: minim 2xUSB3.0, 2xUSB 2.0, VGA, HDMI, headphone, line-out,mic, RJ-45,
  14. Tastatura antistropi ,
  15. TouchPad cu suport pentru gesturi si scroll,
  16. Baterie cu minim 6 celule,
  17. Adaptor 65w Smart (de tip Fast charge),
  18. Greutate maxim 2.5Kg,
  19. Licenta sistem de operare Windows 7 Professional 32/64bits,
  20. Licenta pentru aplicatii Office cu suport pentru baze de date Acces
  21. GEANTA de transport inclusa

Specificatii multifunctionala:

  1. multifunctional laser monocrom,
  2. Functii inluse: Print/Copy/Scan/Fax
  3. Format A4,
  4. Viteza de tiparire: minim 28ppm,
  5. Viteza de copiere: minim 28 ppm,
  6. Viteza de scanare: 21/22 fete pe minut
  7. Timp de imprimare pentru prima pagina: maxim 8,5s,
  8. Rezolutie 1200x1200dpi,
  9. Memorie interna: minim 64MB,
  10. Untiate duplex si ADF,
  11. Limbaje suportate PCL6, PS3,
  12. Interfata de retea inclusa
  13. Interfata USB si USB frontal
  14. volum lunar 50,000 pag,

Procedura selectă: achiziţie directă (single tender)
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: Preţul cel mai scăzut.
Termen limită de depunere a ofertelor (data si ora): 02.NOIEMBRIE.2012, orele 09
Deschiderea ofertelor: 06 noiembrie 2012, orele 10
Data publicarii anuntului: 25 octombrie 2012
Adresa unde se primesc ofertele: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii Galaţi, strada Mihai Bravu, nr. 46, cod 800208, Galaţi, România.
Modul de prezentare a ofertei: tehnic şi financiar
Propunerea tehnică va cuprinde informaţii specifice care să permită identificarea cerinţelor minime descrise.
Propunerea financiară va cuprinde preţul în EURO, TVA inclus.
Preţul este ferm şi NU se modifică pe toată perioada de implementare a proiectului/contractului.
Informaţii suplimentare: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private mici şi Mijlocii din Galaţi, Strada Mihai Bravu nr. 46, Cod postal: 800208, Tel.: 0236-460545, Fax: 0236-460650, website: http://www.cciagl.ro/fpipmm/noutati.html, persoana de contact: Daniela – Loretta Eni – Coordonator Senior, e-mail: [email protected]

4) FUNDAŢIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ŞI MIJLOCII GALAŢI, cu sediul în Galaţi, strada Mihai Bravu nr. 46, cod poştal 800208, Galaţi, organizează procedura de cercetare a pieţei – studiu al pieţei pentru Achiziţie servicii de elaborare de studii (Cod CPV – 79311100-8, 79311100-9):

Valoarea estimată a contractului: 6.500 euro/ contract (TVA inclus)
Durata contractului: 26 noiembrie 2012 – 26 iulie 2013

Denumirea contractului de achiziţie: Contract de achiziţie servicii de elaborare de studii (Cod CPV – 79311100-8, 79311100-9) in cadrul proiectului Internet – Internationalizare si Netwoking pentru IMM-uri si Structuri de Sprijin In Afaceri in Zona Transfrontaliera desfasurat prin Programul Operaţional Comun Romania – Ucraina – Republica Moldova 2007-2013 finantat prin ENPI.

Obiectul contractului: Achiziţie servicii de elaborare de studii (Cod CPV – 79311100-8, 79311100-9);
Scurta descriere a obiectului contractului:

  1. Servicii de cercetare cu privire la starea actuala a infrastructurii de sprijinire a I.M.M-urilor pe teritoriul proiectului (jud. Galati);
  2. Servicii de cercetare a I.M.M-urilor si a institutiilor de sprijin a afacerilor privind nevoia de dobindirea de noi competente si cunostinte practice in dezvoltarea afacerilor jud. Galati;
  3. Servicii de elaborare a modulelor specifice pentru formarea specialistilor regionali pentru sprijinirea structurilor transfrontaliere, jud. Galati;
  4. Servicii de cercetare pentru analiza complexa a cererii si a metodologiei de stabilire a preturilor pe pietele tinta;
  5. Servicii de cercetare privind relatiile economice existente intre intreprinderile din regiunea transfrontaliera;
  6. Numarul total de chestionare realizate in urma realizarii tuturor studiilor de cercetare este de min 120 buc.

Procedura selectă : achiziţie directă (single tender)
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: Preţul cel mai scăzut.
Termen limită de depunere a ofertelor (data si ora): 14 noiembrie 2012, orele 09
Deschiderea ofertelor: 16 noiembrie 2012, orele 10
Data publicarii anuntului: 08 noiembrie 2012
Adresa unde se primesc ofertele: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii Galaţi, strada Mihai Bravu, nr. 46, cod 800208, Galaţi, România.
Modul de prezentare a ofertei: tehnic şi financiar
Propunerea tehnică va cuprinde informaţii specifice care să permită identificarea cerinţelor minime descrise.
Propunerea financiară va cuprinde preţul în EURO, TVA inclus.
Preţul este ferm şi NU se modifică pe toată perioada de implementare a proiectului/contractului.
Informaţii suplimentare: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private mici şi Mijlocii din Galaţi, Strada Mihai Bravu nr. 46, Cod postal: 800208, Tel.: 0236-460545, Fax: 0236-460650, website: http://www.cciagl.ro/fpipmm/noutati.html, persoana de contact: Daniela – Loretta Eni – Coordonator Senior, e-mail: [email protected]

5) FUNDAŢIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ŞI MIJLOCII GALAŢI, cu sediul în Galaţi, strada Mihai Bravu nr. 46, cod poştal 800208, Galaţi, organizează procedura de cercetare a pieţei – studiu al pieţei pentru achiziţionarea Serviciilor de publicare a materialelor de “Informare si Publicitate” (Cod CPV: 79341000-6)

Valoarea estimată a contractului: 5.100 euro / contract (inclusiv TVA)
Durata contractului: 28 ianuarie 2013 – 24 mai 2014.

Denumirea contractului de achiziţie: Contract de achiziţie a Serviciilor de publicare a materialelor de “Informare si Publicitate” (Cod CPV: 79341000-6), in cadrul proiectului Internet – Internationalizare si Netwoking pentru IMM-uri si Structuri de Sprijin In Afaceri in Zona Transfrontaliera desfasurat prin Programul Operaţional Comun Romania – Ucraina – Republica Moldova 2007-2013 finantat prin ENPI.

      Obiectul contractului: Achiziţionarea de servicii de publicare a materialelor de  Informare si Publicitate (Cod CPV :79341000-6)

      Obiectul contractului constă în publicarea de:

Anunţuri în presa scrisa regionala (regiunea judetelor Galati si Braila): – Dimensiuni: 14 cm / 18,3 cm; – Alb/negru: DA; – Respectarea prevederilor Manualului de Identitate Vizuală pentru proiectele finanţate prin Programul Operaţional Comun Romania -Ucraina – Republica Moldova 2007-2013 finantat prin ENPI (http://www.ro-ua- md.net/images/MIV/Manual%20identitate%20vizual%20prelucrat%20VI)
– macheta articolelor este furnizată de către achizitor în format electronic, fişier “.doc/pdf/.cdr”
– nr. apariţii: doua aparitii pe luna,timp de 17 luni in perioada ianuarie 2013 – mai 2014
Termenul de prestare pentru anunţuri în presa scrisă: maximum 2 zile de la transmiterea informaţiilor privind conţinutul materialului pe suport electronic.

Publicare de banere pe internet: Aparitii zilnice, online a unui baner in website-urile publicatiei in perioada ianuarie 2013 – mai 2013 Color: DA; conform http://cbb-portal.com/internet_banner.html  full banner 500?112 pixeli; Respectarea prevederilor Manualului de Identitate Vizuală pentru proiectele finanţate prin Programul Operaţional Comun Romania – Ucraina – Republica Moldova 2007-2013 finantat prin ENPI; http://www.ro-ua-     md.net/images/MIV/Manual%20identitate%20vizual%20prelucrat%20VI macheta este furnizată de către achizitor în format electronic, fişier “.jpg/gif,/cdr”.

Serviciu de trimitere e-mail-uri cu caracter informativ proiect (nr. e-mail-uri min 50 buc max 100 buc / luna, catre I.M.M-   uri din regiune)

Procedura selectă : achiziţie directă (single tender)
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: Preţul cel mai scăzut.
Termen limită de depunere a ofertelor (data si ora): 22.01.2013, orele 0900
Deschiderea ofertelor: 22.01.2013, orele 1200
Data publicarii anuntului: 28 decembrie 2012
Adresa unde se primesc ofertele: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii Galaţi, strada Mihai Bravu, nr. 46, cod 800208, Galaţi, România.
Modul de prezentare a ofertei: tehnic şi financiar
Propunerea tehnică va cuprinde informaţii specifice care să permită identificarea cerinţelor minime descrise.
Propunerea financiară va cuprinde preţul în EURO, inclusiv TVA.
Preţul este ferm şi NU se modifică pe toată perioada de implementare a proiectului/contractului.
Informaţii suplimentare: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private mici şi Mijlocii din Galaţi, Strada Mihai Bravu nr. 46, Cod postal: 800208, Tel.: 0236-460545, Fax: 0236-460650, website: http://www.cciagl.ro/fpipmm/noutati.html, persoana de contact: Daniela-Loretta Eni  Coordonator Senior, e-mail: [email protected]

6) FUNDAŢIA PENTRU PROMOVAREA ÎNTREPRINDERILOR PRIVATE MICI ŞI MIJLOCII GALAŢI, cu sediul în Galaţi, strada Mihai Bravu nr. 46, cod poştal 800208, Galaţi, organizează procedura de cercetare a pieţei – studiu al pieţei pentru achiziţionarea servicii de organizare evenimente, seminarii, workshop-uri

Valoarea estimată a contractului: 10.190 euro / contract (TVA inclus)
Durata contractului: 25 martie 2013 – 24 mai 2014
Denumirea contractului de achiziţie: Contract de achizitie servicii de organizare evenimente, seminarii, work-shop-uri in cadrul proiectului Internet – Internationalizare si Netwoking pentru IMM-uri si Structuri de Sprijin In Afaceri in Zona Transfrontaliera desfasurat prin Programul Operaţional Comun Romania – Ucraina – Republica Moldova 2007-2013 finantat prin ENPI.

Obiectul contractului: achizitie servicii de organizare evenimente, seminarii, work-shop-uri;
Scurta descriere a obiectului contractului:

6.7.9. Organizare eveniment (conferinta: pauza cafea, masa pranz, inchiriere sala si echipamente pentru conferinta-interpretare,materiale publicitare – mape, banner) – 1buc – 3.190 Euro;
6.7.12. Organizare eveniment (atelier de lucru pentru IMM-uri: pauza cafea, masa pranz, inchiriere sala si echipamente pentru conferinta-interpretare,materiale publicitare – mape, banner) – 1buc – 2.700 Euro;
6.7.15. Organizare eveniment (conferinta: pauza cafea, masa pranz, inchiriere sala si echipamente pentru conferinta-interpretare,materiale publicitare – mape, banner) – 2buc – 2.150 Euro

A. Închirierea de săli pentru desfăşurarea fiecărui eveniment:

  • 1 conferinta prezentare proiect;
  • 1 atelier de lucru pentru IMM-uri;
  • 2 conferinte informare si promovare portal B2B

B. Echipamente si materiale publicitare necesare pentru desfăşurarea activităţilor:

  • Instalaţie de videoproiecţie, cu laptop, videoproiector, ecran dimensionat în funcţie de caracteristicile sălilor în care vor avea loc întâlnirile;
  • Laptopul trebuie să fie dotat cu un sistem de operare şi programele aferente care să permită vizualizarea prezentărilor;
  • Flipchart dotat cu hârtie şi markere de mai multe culori;
  • Accesul la o imprimantă de mici dimensiuni, şi consumabile aferente (toner/e, hârtie).
  • echipamente pentru interpretare.

C. Servicii de masă (bufet suedez) şi pauză de cafea pentru numărul preconizat de participanti.

Procedura selectă : achiziţie directă (single tender)
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: Preţul cel mai scăzut.
Termen limită de depunere a ofertelor (data si ora): 22 FEBRUARIE  2013, orele 09:00
Deschiderea ofertelor: 22 FEBRUARIE, orele 10:00
Data publicarii anuntului: 15 FEBRUARIE 2013
Adresa unde se primesc ofertele: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii Galaţi, strada Mihai Bravu, nr. 46, cod 800208, Galaţi, România.
Modul de prezentare a ofertei: tehnic şi financiar
Propunerea tehnică va cuprinde informaţii specifice care să permită identificarea cerinţelor minime descrise.
Propunerea financiară va cuprinde preţul în EURO, TVA inclus.
Preţul este ferm şi NU se modifică pe toată perioada de implementare a proiectului/contractului.
Informaţii suplimentare: Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor Private mici şi Mijlocii din Galaţi, Strada Mihai Bravu nr. 46, Cod postal: 800208, Tel.: 0236-460545, Fax: 0236-460650, website: http://www.cciagl.ro/fpipmm/noutati.html, persoana de contact: Daniela – Loretta Eni – Coordonator Senior, e-mail: [email protected]